ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ π. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΑΤΣΗ ΣΤΟΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ"

Κεντρική διάθεση - Παραγγελίες

Κεντρική διάθεση:
Πρεσβ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΑΤΣΗΣ
441 00 ΚΟΝΙΤΣΑ
τηλ. 26550-22788
__________________________________
Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε βιβλία μέσω του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου
γράφοντας το Ονοματεπώνυμό σας, τη Διεύθυνση, τον αριθμό και τους τίτλους των βιβλίων που θέλετε
και θα σας σταλούν με Αντικαταβολή των ΕΛΤΑ


ΔΙΔΑΧΕΣ ΑΓΙΟΥ ΝΕΚΤΑΡΙΟΥ

Ο άγιος Νεκτάριος (1846-1920), μητροπολίτης Πενταπόλεως, είναι ο δημοφιλέστερος νεώτερος άγιος της Εκκλησίας μας. Η φήμη του είναι μεγάλη. Όλοι οι Έλληνες τον γνωρίζουν και αθρόα πηγαίνουν στο ιερό νησί της Αίγινας για να ζητήσουν τη βοήθειά του.
Ο άγιος Νεκτάριος δεν είναι μόνο θαυματουργός. Είναι και διδάσκαλος. Για μας, τους ζώντες ακόμα, μεγαλύτερη πνευματική αξία έχει η διδαχή του Αγίου και όχι το θαύμα του.

(Από τον πρόλογο του βιβλίου)

Έλεγε ο άγιος Νεκτάριος: «Ο Θεός για μένα είναι δόξα, πλούτος και καύχημα. Είναι το γλυκύτατο και πιο ευχάριστο πράγμα. Είναι η φροντίδα και το εντρύφημά μου. Η ψυχή μου είναι δημιούργημα της πνοής του Θεού. Το σώμα μου είναι πλάσμα του Θεού. Ολόκληρος είμαι εικόνα του Θεού. Θεία χάριτι είμαι γένος του Θεού».

(Από το βιβλίο)
Σελίδες: 164
ΤΙΜΗ: 8 €