ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ π. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΑΤΣΗ ΣΤΟΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ"

Κεντρική διάθεση - Παραγγελίες

Κεντρική διάθεση:
Πρεσβ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΑΤΣΗΣ
441 00 ΚΟΝΙΤΣΑ
τηλ. 26550-22788
__________________________________
Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε βιβλία μέσω του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου
γράφοντας το Ονοματεπώνυμό σας, τη Διεύθυνση, τον αριθμό και τους τίτλους των βιβλίων που θέλετε
και θα σας σταλούν με Αντικαταβολή των ΕΛΤΑ


ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΠΑΪΣΙΟ


Είπε ο Γέροντας: «Εγώ δεν είμαι άγιος. Προσπαθώ να γίνω, αλλά δεν το πετυχαίνω. Όμως κάποτε είχα μια συνάντηση. Ήταν φθινόπωρο, αν θυμάμαι καλά, και πρωί – πρωί, προτού να σκάσει ο ήλιος, άνοιξα την πόρτα απ’ το κελί και βγήκα έξω. Είδα ξαφνικά μπροστά μου ένα λαγουδάκι, που με γρήγορα πηδήματα πήγαινε απ’ τη μια μεριά στην άλλη. Εγώ κάθισα στο κατώφλι και το κοιτούσα. Αυτό πηγαινοερχόταν κι όλο μίκραινε τη διαδρομή και με πλησίαζε. Χαιρόμουν που το έβλεπα. Κάποια στιγμή πετάχτηκε πάνω στο ράσο μου. Το χάιδεψα και ησύχασε. Του είχε φύγει ο φόβος. Αυτό το λαγουδάκι το έβαζα και μέσα στο κελί. Κάθισε μερικές μέρες γύρω από το κελί και μετά έφυγε.

(Από το βιβλίο)
Σελίδες: 180
ΤΙΜΗ: 8 €