ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ π. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΑΤΣΗ ΣΤΟΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ"

Κεντρική διάθεση - Παραγγελίες

Κεντρική διάθεση:
Πρεσβ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΑΤΣΗΣ
441 00 ΚΟΝΙΤΣΑ
τηλ. 26550-22788
__________________________________
Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε βιβλία μέσω του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου
γράφοντας το Ονοματεπώνυμό σας, τη Διεύθυνση, τον αριθμό και τους τίτλους των βιβλίων που θέλετε
και θα σας σταλούν με Αντικαταβολή των ΕΛΤΑ


ΑΒΒΑ, ΤΙ ΠΟΙΗΣΩ ΙΝΑ ΣΩΘΩ;

Θέλω να πω δυό λόγια για τα σύντομα κείμενα που στεγάζονται σε τούτο το βιβλίο. Συμβάλλουν στην απάντηση του γνωστού ερωτήματος: «Αββά, τι ποίησω ίνα σωθώ;». Όσα γράφω δεν είναι δικές μου σοφίες, γι’ αυτό με εκφράζει απόλυτα εκείνο που έγραφε σε κάποιο πνευματικό του τέκνο ο στάρετς Μακάριος: «Καμιά συμβουλή δεν είναι γέννημα της δικής μου σοφίας. Όλες βασίζονται στα συγγράμματα των αγίων Πατέρων. Δικό μου είναι μόνο το ασήμαντο έργο της επιλογής των κατάλληλων περικοπών για κάθε ειδική περίπτωση. Και αυτό το ταπεινό έργο είναι πολύ ωφέλιμο και για μένα, γιατί μου θυμίζει πολλά και σημαντικά πράγματα, που έχουν αρχίσει να ξεθωριάζουν μέσα στην εξασθενημένη μου μνήμη».
(Από τον πρόλογο του βιβλίου)


Σελίδες: 206
ΤΙΜΗ: 9 €