ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ π. ΔΙΟΝΥΣΙΟΥ ΤΑΤΣΗ ΣΤΟΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ"

Κεντρική διάθεση - Παραγγελίες

Κεντρική διάθεση:
Πρεσβ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΤΑΤΣΗΣ
441 00 ΚΟΝΙΤΣΑ
τηλ. 26550-22788
__________________________________
Επίσης μπορείτε να παραγγείλετε βιβλία μέσω του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου
γράφοντας το Ονοματεπώνυμό σας, τη Διεύθυνση, τον αριθμό και τους τίτλους των βιβλίων που θέλετε
και θα σας σταλούν με Αντικαταβολή των ΕΛΤΑ


ΘΕΛΩ ΠΕΝΤΕ ΛΟΓΟΥΣ ΛΑΛΗΣΑΙ

.
Χαίρομαι την ελευθερία μου, και συναισθάνομαι την ευθύνη μου. Αφού ο Θεός με αφήνει ελεύθερο και αυτεξούσιο, έχω την ευθύνη των πράξεων μου και των παραλείψεών μου. Δεν μπορώ να κατηγορήσω τον Θεό ότι με εξανάγκασε ή ότι με έκανε δέσμιο κάποιας ανάγκης. Είμαι κύριος της θέλησής μου. Και για να χρησιμοποιήσω και εγώ το λόγο του ιερού Χρυσοστόμου, όλα τα κακά πηγάζουν από τη δική μου θέληση, όπως και τα καλά προέρχονται από τη δική μου θέληση. Στη δεύτερη περίπτωση όμως είναι δεδομένη η βοήθεια του Θεού.
(Από το βιβλίο)


Σελίδες: 224
ΤΙΜΗ: 9 €